انتظار تمام نشدنی



























چشم انتظار

خدایا چشم انتظاری خیلی سخته!.....میدونم که بالاخره به من نی نی میدی و از هدیه های آسمونیت به من عطا میکنی من به تو امید دارم من ایمان دارم.......کودک من وجود من خالی از وجود تو .......بیا و وجود من رو سرشار از شادی کن

سلام عزیزم

خوبی نی نی نازم امروز که این رو مینویسم

خیلی از انتظارم میگذره گلم هنوز چشمم به درگاه خدا

هست گلم چشمم به دست خداست و منتظرم خداجون تو رو

بهم هدیه کنه خدای گلم خیلی مهربونه مامانی

عزیزم چند روز پیش خیلی دلم گرفته بود و با دل شکسته از خدا

خواستم تو رو بهم بده و نیت کردم و قرآن رو باز کردم

میدونی چی اومد تمام تنم لرزید و گریه کردم آیه 90 سوره

انبیا اومد گلم و دو روز بعدش هم بابایی نیت کرد و باز کرد اونم

آیه 21 سوره مریم اومد خدا جون خیلی مهربونه خیلی واضح بهم

گفت که بالاخره تو رو بهم میده  از اون روز خیلی امیدوارم

خیلی آروم شدم ولی گلم تا روز نیمه شعبان

سه روز بیشتر نمونده گلم و من هنوز منتظرم علائمی دارم

که امیدوارم میکنه که تو تو دلم هستی عزیزم

ولی بازم انتظارم به پایان نرسیده مامانی خودت از خداجون

بخواه که روز نیمه شعبان تو رو بهم هدیه کنه و خبر بودنت تو دلم

اون روز خداجون مهربون بهم بده عزیزم

خیلی دوست دارم خداجونمو منتظرم که هدیه ات رو بهم بدی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,ساعت 2:59 توسط ساغر جون|


آخرين مطالب
» شیطنت های دوقلوها
» عکسهای باییز دختر و بسرم
» پسر نازم فرشته نجاتم
» دختر گلم فرشته زندگیم
» در آغوش کشیدن فرشته هایمان
» فرشته ناز مامانی
» نی نی دختر ناز من(وارد هفته24 شده)
» دختر و پسر گلم
» دو قلوهای نازم(هدیه خداوند)
» انتظار تمام نشدنی
» روز پدر (روز تنهایی مامانی)
» امید زندگی من
» منزلت دختران نزد حضرت رسول اکرم(ص)
» نجوای کودک
» نی نی دوست داشتنی من
» فرشته خواب مادر کجایی؟
» فرشته مامانی منتظرم
» نی نی کفشدوزک من
» پیرمرد مهربان
» پرنده بی طاقت
» فرشته های ناز
» گریه فرشته
» قصه پسرک و درخت
» خود عشق
» مامان و نی نی
» فرشته ناز مامان
» سلام ملی جونمممم (خاله جونممممممممم)
» فرشته مهربون
» فرشته

Design By : Pichak